Založ si blog

Môže za to nikto

Každý určite vie, že práca novinára musí byť náročná. Novinár sa všetkému rozumie a dokáže chápať všetky súvislosti. Chápe podstaty tak ako detaily, dokáže liečiť, dokáže odhadnúť kedy treba zabiť, a kedy niekto zlyhal. Novinár vie ako sa robí hoc aj riadený odstrel. Novinár nahradzuje ústa, oči, uši a hlavne mozog občana. Ale, čo je najdôležitejšie, novinár, ako profesionálny šíriteľ pravdy, ktorý chce hlavne dosiahnuť všeobecné blaho, či už v krajine v korej žije, alebo v redakcii v ktorej pracuje. A veruže v tej redakcii sa občas dejú veci!

 

Počuli ste už o prapočiatku všetkých konfliktov? Vraj medziľudské vzťahy sú pre niektorých také nedôležité, že nie sú schopní priznať si chybu a svoju myseľ zamestnávajú radšej „dôležitejšími“ malichernosťami. Presne to mi dnes ráno vŕta hlavou, popri čakaní na šéfredaktorku v našej vynovenej zasadačke.

 

„Vitajte na našej dnešnej porade o ďalšom čísle Mesačníka. Viem, že polhodinu meškám, ale to je chyba toho predavača, ktorý mi včera nemohol rozmeniť dvacku na drobné, a tak som si dnes nemohla kúpiť kávu len tu, v automate. Prezrela som si vaše návrhy, nuž, vyšlo z toho nasledovné. Tento mesiac máme o dvanásť strán navyše, keďže sme svoj rozpočet navýšili o zisk z esemeskového hlasovania o najkrajší vianočný outfit z predchádzajúceho čísla. V sklade tak už máme o jednu mikulášsku čiapku menej, no a nezabúdajte, že na dverách do skladu nefunguje kľučka, keďže mi minulý týždeň ostala v ruke, ale za to môžu tí neschopní pracovníci z firmy. Peter, prepáč, tvoj článok o skutočnom význame Vianoc nemôžeme zverejniť, ale s tým si, dúfam rátal. Anka, dnes platí to fotenie ministra pod stromčekom, áno? Včera som mu síce nezdvihla, ale za to môže môj muž, lebo ma vzal do divadla a ja som si musela vypnúť na mobile zvuky. Ak to dobre pôjde, do týždňa nám nabehnú na účet ďalšie pekné euríčka, takže Michal, môžeš zavolať do tej drogérie, že máme záujem o balzamy na vlasy ako prílohu ešte tento mesiac. I keď je možné, že to odmietnu, po tom ako som na ich sekretárku minule vybehla, no sama si za to mohla. A vezmi o 15 kusov navyše, možno dostanete vianočné prémie, ak budete šikovní.  Kto sa teší? Teraz niečo k obsahu. Zverejníme článok Smrtonosná pasca 3 o ďalšej údajnej bombe v košickom obchodnom centre, ktorý si zaslúži tri strany, plus dojímavú spoveď vystrašenej pracovníčky z potravín k tomu. Ale, Martina, pošli mi to ešte raz, prosím ťa. Niekde sa mi ten článok stratil, keďže neviem kto mi musel dať prívod klimatizácie priamo nad môj stôl a všetky papiere mi z neho rozfúkalo. Päť strán venujeme článku Je Paul Walker skutočne mŕtvy?  Evka, keď dokončíš tú vedeckú štúdiu Aj ryšaví muži sú sexi, nezabudni mi ju už len poslať, alebo radšej doniesť. Niekto mi totiž musel zmeniť heslo na mail. Od deviatej strany reklama na novú mega 3XL špirálu, ďalej dve strany aviváž na bielizeň a posledné štyri strany sme predali mobilnému operátorovi. Dúfam, že vianočná príloha bude hotová hneď po fotení. Toľko k tomu. Teraz hlavná vec: keďže naša najväčšia konkurencia zmenila obal, my musíme šokovať! Zmeníme obal a typ písma tiež. Nikola, do druhej chcem mať návrhy na stole.“

 

Áno, šéfe! Vykonám.

De rouille et d´os

26.05.2015

Zaujímavý pohľad na nie veľmi bežný vzťah dvoch ľudí. Nebudem sa snažiť opisovať príbeh, pretože tento film sa určite nesnaží ľudí zaujať akčným dejom, no na jeho pozadí demonštruje osody Alliho a Stephanie. Obaja prežívajú životnú krízu. Allimu, jednoduchému chlapovi s poriadnou dávkou agresivity bol do starostlivosti zverený syn. Vo filme nie je explicitne [...]

Paulo Coelho – Alchymista

25.05.2015

Významný brazílsky spisovateľ Paulo Coelho, v súčasnosti považovaný za jedného z najvplyvnejších, pripisuje k svojim knižným titulom i názov Alchymista, s podtitulom medzinárodný bestseller. Kniha dosiaľ preložená do 42 jazykov sa už v 27 krajinách permanentne drží svojho prvého miesta najpredávanejšieho románu, čo potvrdzuje aj 5,5 milióna predaných [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3156x
Priemerná čítanosť článkov: 1052x

Autor blogu

Kategórie

Archív